Geoblog.pl    KecajAisab    Podróże    Na północny wschód Suwalszczyzna, Litwa i Łotwa    Domek nad jeziorem

Domek nad jeziorem

Polska, Wiżajny

Wiżajny okazały się bardzo spokojna miejscowością gdzie z trudem znaleźliśmy nocleg, ale jaki. Domek na skarpie z pięknym ogrodem z pełnymi wygodami z dużym tarasem z widokiem na oddalone o 50 m jezioro. Niezapomniane widoki przy wschodzie słońca. Co było dla nas wielki zaskoczeniem . Północna Suwalszczyzna w ogóle nie jest oblegana przez turystów. Na plaży ( to słowo ma tu trochę inne znaczenie niż kojarzy się u większości) w Wiżajnach sami miejscowi , mała połać pisaku i zdezelowany pomost . Jezioro trocheę zamulone a od północnej strony plaga pijawek. Wystarczyło wejść po kolana na minutę i miało się kilka przyssanych. Po konsultacji z naszą gospodynią która odwiedzała nas raz na dzień częstując wyśmienita pigwówka i swojskim ciastem. Postanowiliśmy odwiedzić pobliskie jeziora aby sprawdzić jak one nadają się do kąpieli a przy okazji coś pozwiedzać .

zula - 2014-09-23 18:54
Miejsce fantastyczne- zdjęcia mówią wszystko!

Elżbieta
Elżbieta - 2018-10-02 12:32
Istotnie pensjonat Na skarpie jest bajecznym miejscem na odpoczynek. Właściwie są tu wszystkie wygody. Jeżeli się ktoś nastawia na plażowanie nad jeziorem to faktycznie plaży nie ma, ale jest dostępna łódka, którą można popływać po całym jeziorze. Gospodyni bardzo miła i pomocna serwowała co dzień bardzo dobre regionalne dwudaniowe obiady z przepysznymi deserami. Polecam