Geoblog.pl    KecajAisab    Podróże    Na północny wschód Suwalszczyzna, Litwa i Łotwa    Wyjazd

Wyjazd

Polska, Lubsza

Pomysł na tegoroczny urlop to wyjazd rowerowy w Góry Opawskie. Rowery wyszykowane, noclegi w Polsce i w Czechach po rezerwowane i dwa dni przed pierwszym etapem sprawdzamy prognozę pogody. A to w rejonie Głuchołaz przez 4 dni deszcz, deszcz, deszcz …Dziecko protestuje że nie będzie cały czas moknąć, nam też się nie uśmiecha pierwsza wyprawa wielodniowa w deszczu. Decyzja odwołujemy rezerwacje, ale co robić z urlopem. Znów sprawdzamy prognozę pogody a tu wszędzie deszcz i zimno , ale północno – wschodnia Polska słoneczko i 26 st C.
Decyzja Suwalszczyzna , a może i dalej na północ. Teraz dokładnie gdzie? Jako punkty szukania noclegów obraliśmy : Przejma Mała – „0” kwater, Becejły – fajna gminna plaża z wypożyczalnią kajaków i rowerów wodnych , małymi zjeżdżalniami, toaletami przebieralniami, i zadaszonym miejscem na biwakowanie , ale kwatery tylko w jednym miejscu to przy głównej drodze. Wiżajny po sprawdzeniu dwóch miejsc gdzie nie było właścicieli , na końcu miejscowości znaleźliśmy „Domek na Skarpie „